בדיחה שתעלה חיוך
שיר בגנון פלסטיני:
הייתי הטיל הכי קסאם בכיתה...
הכי קסאם בשיעור והכי קסאם בהפסקה...
הייתי הטיל הכי קסאם בכיתה...
הכי קסאם בשיעור והכי קסאם בהפסקה...
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.
המורה שאלה מה ההפרש בין 100 ל־0. אמרתי: תחושת הביטחון לפני ואחרי הבדיקה.
המורה למתמטיקה אמרה שהכול בחיים זה זוויות. מאז אני משתדל להסתכל על המבחן מהצד.