בדיחה קלילה ומצחיקה
הם מתווכחים ביניהם מי הכי קמצן. ראשית אומר הפרסי:
"ברור שאני הכי קמצן פה". מגיב הבדואי ואומר: "אני
הרבה יותר קמצן. מרוב שאני קמצן אין לי בית נורמלי".
המרוקאי שותק. הם שואלים אותו למה הוא שותק והוא מסביר:
"אני קמצן. אני מעדיף לחסוך במילים".