בדיחה קצרה ומצחיקה
המורה: "מחר יש לנו שיעור בשמש!"
תלמיד: "המורה, אני לא אוכל לבוא. אמא לא תרשה לי
לטוס כל כך רחוק".
תלמיד: "המורה, אני לא אוכל לבוא. אמא לא תרשה לי
לטוס כל כך רחוק".
במבחן כתבתי 'התשובה אינטואיטיבית'. המורה כתבה 'הציון גם'.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.
המורה שאלה מה ההפרש בין 100 ל־0. אמרתי: תחושת הביטחון לפני ואחרי הבדיקה.