בדיחה שכיף לשתף
מה זה שיא החוצפה?
- להתחיל עם המורה לכימיה ולהגיד לה שזה ניסוי...
- להתחיל עם המורה לכימיה ולהגיד לה שזה ניסוי...
במבחן כתבתי 'התשובה אינטואיטיבית'. המורה כתבה 'הציון גם'.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.
המורה שאלה מה ההפרש בין 100 ל־0. אמרתי: תחושת הביטחון לפני ואחרי הבדיקה.