בדיחה קלילה ומצחיקה
המורה לעברית כותבת על הלוח "אני נראית נפלא"
היא פונה לכיתה ושואלת: "מי יודע באיזה זמן זה?"
ילד אחד אומר: "אין זמן כזה!"
היא פונה לכיתה ושואלת: "מי יודע באיזה זמן זה?"
ילד אחד אומר: "אין זמן כזה!"
המורה אמרה: בלי מחשבון. אמרתי: בסדר, אבל אז גם בלי ציפיות.
במבחן כתבתי 'התשובה אינטואיטיבית'. המורה כתבה 'הציון גם'.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.