בדיחה שכיף לשתף

מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידיה
לעשות עבודה.
לאחר השיעור ניגשת תלמידה אל המורה
ומבקשת תמונה שלה.
שואלת המורה: "בשביל מה את צריכה
תמונה שלי?"
עונה הילדה: "אני עושה עבודה על
אסונות הטבע."
שתף בוואטסאפ
👁 11 צפיות 📅 14/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך