בדיחה קלילה ומצחיקה

מורה: "למה לא הכנת שיעורי בית?"
תלמיד: "הכנתי, אבל הכלב אכל אותם".
מורה: "מדוע הוא אכל אותם?"
תלמיד: "כי הוא היה רעב."
מורה: "מדוע הוא היה רעב?"
תלמיד: "כי לא האכלתי אותו."
מורה: "למה לא האכלת אותו?"
תלמיד: "כי הכנתי את שיעורי הבית!"
שתף בוואטסאפ
👁 10 צפיות 📅 14/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך