בדיחה טובה להיום

במהלך שעת ציור בגן, הגננת מסתובבת
בין הילדים ובוחנת את עבודותיהם.
כשהיא מבחינה באחת הילדות שמציירת
במרץ, שואלת אותה הגננת מה היא
מציירת. הילדה עונה: "אני מציירת
את אלוהים".
הגננת עוצרת ואומרת: "אבל לא יודעים
כיצד נראה אלוהים".
הילדה, מבלי להסיט את מבטה מהציור
אף לא לרגע, עונה: "עוד דקה ידעו".
שתף בוואטסאפ
👁 11 צפיות 📅 14/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך