בדיחה טובה להיום
במהלך שעת ציור בגן, הגננת מסתובבת
בין הילדים ובוחנת את עבודותיהם.
כשהיא מבחינה באחת הילדות שמציירת
במרץ, שואלת אותה הגננת מה היא
מציירת. הילדה עונה: "אני מציירת
את אלוהים".
הגננת עוצרת ואומרת: "אבל לא יודעים
כיצד נראה אלוהים".
הילדה, מבלי להסיט את מבטה מהציור
אף לא לרגע, עונה: "עוד דקה ידעו".
בין הילדים ובוחנת את עבודותיהם.
כשהיא מבחינה באחת הילדות שמציירת
במרץ, שואלת אותה הגננת מה היא
מציירת. הילדה עונה: "אני מציירת
את אלוהים".
הגננת עוצרת ואומרת: "אבל לא יודעים
כיצד נראה אלוהים".
הילדה, מבלי להסיט את מבטה מהציור
אף לא לרגע, עונה: "עוד דקה ידעו".