בדיחה קטנה עם חיוך גדול

בכיתה אחת שיחקו גמדים וענקים.
שואל דני את יוסי: "מי אתה רוצה
שיהיה הגמד שלך?" אומר יוסי:
"מישהו פרפקציוניסט ומשקיע."
דני: "ומי אתה רוצה שיהיה הענק שלך?"
יוסי: "מישהו שמסתפק במועט."
שתף בוואטסאפ
👁 11 צפיות 📅 14/05/2026 ⭐ 0 דירוגים | ניקוד 0

עוד בדיחות שיכולות להצחיק אותך