בדיחה קטנה עם חיוך גדול
ילד נכנס באיחור לכיתה.
המורה: "מדוע אחרת?"
תלמיד: "משום שהצלצול הוא בשביל המורה".
המורה: "מדוע אחרת?"
תלמיד: "משום שהצלצול הוא בשביל המורה".
המורה אמרה: בלי מחשבון. אמרתי: בסדר, אבל אז גם בלי ציפיות.
במבחן כתבתי 'התשובה אינטואיטיבית'. המורה כתבה 'הציון גם'.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.