בדיחה מצחיקה במיוחד
המורה שאלה: "מי מכם הציל פעם נפש חיה?"
עופר: "אני! פעם הצלתי דג שנפל למים."
עופר: "אני! פעם הצלתי דג שנפל למים."
המורה אמרה: בלי מחשבון. אמרתי: בסדר, אבל אז גם בלי ציפיות.
במבחן כתבתי 'התשובה אינטואיטיבית'. המורה כתבה 'הציון גם'.
המורה אמרה שצריך לצמצם. אז צמצמתי נוכחות.
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.