בדיחה שכיף לשתף
המורה ביקשה להוכיח. אמרתי: אני נשבע. מסתבר שבמתמטיקה זה לא מספיק.
יש לי כבוד למספרים ראשוניים. הם היחידים שלא מתחלקים עם כולם רק כדי להיות נחמדים.
אני והאלגברה נפרדנו יפה. היא לקחה את האיקס, אני לקחתי את הלא יודע.
הגרף של מצב הרוח שלי עולה רק כשמבטלים שיעור מתמטיקה.
חבר שאל אותי כמה זה שתיים ועוד שתיים. אמרתי: תלוי אם זה לפני או אחרי מע״מ.
בסטטיסטיקה למדתי שממוצע זה כשכולם מרגישים שנעשה להם עוול באופן שווה.
המורה אמרה: תראו דרך. אז כתבתי 'וייז'. היא לא העריכה פתרונות מודרניים.