בדיחה טובה להיום
בני:
"יוסי שכן יקר, אני בהליכי חזרה בתשובה
ולכן החלטתי שעלי לכפר על כל החטאים שלי.
אני מסתיר ממך משהו כבר המון זמן, למעלה
משנה, ואני מרגיש נורא עם זה. החלטתי
שפשוט עלי לספר לך ולנסות לכפר על
הבושה"...
כותב יוסי לבני: "מה קרה??"
כותב בני: "אני רוכב על האישה שלך בכל פעם
שאתה נוסע לעסקים שלך, יום ולילה... אני
חושב שאפילו יותר ממך! אני יודע שזה תירוץ
עלוב, אבל אין לי בבית... אני באמת מצטער
ואני רוצה לשלם לך על כל הפעמים האלה!"
יוסי, כשכל הדם עולה לו לראש, תופס את
האקדח שלו ורץ למטה למטבח, שם הוא רואה את
אשתו, ומחסל אותה.
אז הוא חוזר למעלה, תופס את הטלפון ורואה
שיש לו עוד הודעה מהשכן: "מצטער, התיקון
שגיאות אוטומטי המחורבן הזה... התכוונתי
לכתוב האינטרנט שלך, לא האישה שלך"...