בדיחה קלילה ומצחיקה
הכרה. "מה קורה, יום קשה?", שואל אותו
הברמן.
"אל תשאל", משיב האיכר, "יש דברים שאי
אפשר להסביר"...
ברמן: "מה קרה?"
איכר: "היום חלבתי את הפרה שלי. איך שהדלי
התמלא, היא בעטה בדלי והפכה אותו. יש
דברים שאי אפשר להסביר"...
ברמן: "זה לא נורא, אז מה עשית?"
איכר: "לקחתי חבל וקשרתי את רגלה הימנית
לעמוד. אבל אז, כשמילאתי עוד דלי, הפרה
בעטה בדלי ברגלה השניה! יש דברים שאי אפשר
להסביר"...
ברמן: "אז מה עשית?"
איכר: "לקחתי עוד חבל וקשרתי את רגלה
השמאלית לעמוד. אבל אז, כשמילאתי עוד דלי,
הפרה המעצבנת העיפה אותו עם הזנב שלה! יש
דברים שאי אפשר להסביר"...
ברמן: "ומה עשית אז?"
איכר: "לא היה לי עוד חבל, אז הורדתי את
החגורה שלי, עליתי על דרגש מאחורי הפרה,
וקשרתי את הזנב שלה לקורה שמעל".
ברמן: "אז מה כל כך נורא?"
איכר: "בדיוק בעודי קושר, נפלו לי
המכנסיים, ואשתי באותה שניה יצאה לחצר! יש
דברים שאי אפשר להסביר"...